Tuesday, November 3, 2009

Seminar Saya PERCUMA... Ok Tak, Jabreh?

Salam, Jabreh.

Mawardee di sini.

Sebagai tanda terima kasih kepada semua subscribers
saya termasuk Jabreh sendiri kerana terus
setia bersama saya & sudi menerima tips-tips perniagaan
internet masa kini dari saya, saya bercadang membalas
penghargaan anda dengan mengadakan ...


.. Mengadakan Seminar PERCUMA ... !

Datang seminar saya, saya akan ajar dari A sampai
Z tentang hal-hal teknikal hinggalah kepada bab
strategi pemasaran email.

Serta bagaimana membuat blog dan menggunakannya
untuk teknik pemasaran email yang paling berkesan
(ramai tak sedar teknik ni).

Jadi, saya nak bertanya pendapat Jabreh
secara ikhlas.

Nak tak kalau saya adakan seminar PERCUMA ini di
kawasan Selangor atau KL, pada musim cuti
sekolah nanti?

Tapi, Jabreh hanya perlu bayar :


1. Bayar sikit kos dewan. Dalam RM30-RM50.
Ini hanya kos anggaran. Nanti saya cari
tempat murah.


2. Bayar kos makanan. Nanti saya dan team saya
akan sediakan makanan. Jadi, mestilah ada
kos penyediaan makanan yang perlu ditanggung.


3. Bayar kos fail dan DVD. Dalam RM7 - RM10 je.


4. Bayar AJK saya, (diorang mintak murah je).


Itu saja yang Jabreh kena bayar. Jadi, saya
rasa yurannya tak sampai RM100 pun. Malah lebih
murah daripada itu. Ya, sangat murah berbanding
seminar-seminar yang diadakan di luar sana.

Nanti dalam seminar, kita akan sama-sama buat
dan terus praktikal dalam seminar tu terus.

... Rahsia Saya Buat RM 55,000 hanya dengan
'teknik pemasaran email' ... !

Saya anggar dalam 400 - 1,000 peserta dalam
satu-satu masa, supaya kos dapat dikurangkan.

Saya berusaha sedaya mungkin untuk kurangkan
kos yuran setiap peserta kena bayar bila
datang seminar nanti.

Apa pendapat Jabreh? Ok tak?

Jika Jabreh ada cadangan yang baik,
tak kiralah dari segi cara pelaksanaan,
tempat dan sebagainya, sila hantar ke email
saya di :


sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com


PS : Sebarang pandangan & penghargaan, sangat-sangat
saya alu-alukan.


Yang ikhlas,


Mawardee


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=VmM3&s=SBT6y&y=D&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=SBT6y&y=y&

No comments:

Post a Comment